AirAsia Newsroom

View Original

Promosi Tempat Duduk Percuma AirAsia* kini kembali melalui airasia Super App

  • Lebih 4 juta Tempat Duduk Percuma AirAsia* tersedia untuk destinasi domestik dan antarabangsa

  • Nikmati tawaran pelancongan di SNAP, Hotel dan banyak lagi melalui airasia Super App dari sekarang hingga 31 Julai 2022

KUALA LUMPUR, 25 Julai 2022 - Promosi Tempat Duduk Percuma AirAsia* yang dinanti-nantikan kini kembali, menawarkan semua tawaran nilai terbaik untuk terbang ke destinasi domestik dan antarabangsa bersama-sama dengan tawaran masa terhad yang luar biasa di SNAP, hotel terpilih, syarikat penerbangan lain, produk tambahan , wifi dalam penerbangan dan produk bebas cukai secara eksklusif di airasia Super App dari sekarang hingga 31 Julai 2022!

Penerbangan AirAsia, SNAP & Hotel

Tempah Tempat Duduk Percuma AirAsia* untuk perjalanan antara 1 Oktober 2022 dan 28 Oktober 2023 dengan mengklik ikon 'Penerbangan' pada airasia Super App, dan berharap untuk melancong ke banyak destinasi pelancongan domestik yang popular seperti Langkawi, Pulau Pinang, Terengganu dan destinasi antarabangsa seperti Krabi, Phu Quoc, Singapura, dan banyak lagi. Nikmati tambang termasuk semua dari serendah RM23 sahaja, termasuk caj perkhidmatan penumpang, yuran MAVCOM, surcaj bahan api dan bayaran lain yang berkenaan.

Sementara itu, penerbangan ke Sydney, Perth, Melbourne, Auckland, Seoul, New Delhi, Tokyo, Hawaii dan lebih banyak destinasi AirAsia X kini tersedia untuk tempahan bermula dari serendah RM499 semua dalam sehala atau terbang dengan lebih keselesaan pada Premium kami Katil rata dari hanya RM1,599 termasuk semua sehala. Tetamu boleh melakukan perjalanan antara 1 Oktober 2022 dan 28 Oktober 2023.

Pengembara boleh juga menikmati tawaran SNAP (penerbangan + hotel) antarabangsa atau domestik sehingga 50% dan perjalanan antara 1 Oktober 2022 dan 28 Oktober 2023. Dapatkan juga diskaun 30% untuk hotel terpilih di destinasi pelancongan terkenal seperti Bali, Bangkok, Manila dan banyak lagi apabila menempah hotel secara berasingan di bawah ikon 'Hotel' di airasia Super App.

Mengulas mengenai kembalinya promosi Tempat Duduk Percuma* syarikat penerbangan AirAsia yang dikenali ramai, Karen Chan, Ketua Pegawai Komersial Kumpulan AirAsia, berkata, “Ini adalah Jualan Besar pertama kami selepas sempadan dibuka semula dan kami sangat teruja untuk mengembalikan promosi Tempat Duduk Percuma AirAsia*. Promosi ini sentiasa menjadi acara jualan yang sangat dinanti-nantikan untuk pengguna, serta memberikan tawaran nilai terbaik di semua laluan kami. Kami telah melancarkan destinasi baharu serta melancarkan semula laluan yang digemari mulai separuh kedua tahun ini. Manfaatkan promosi Tempat Duduk Percuma AirAsia yang akan datang ini dengan lebih 4 juta tempat duduk percuma di seluruh rangkaian penerbangan AirAsia kami, memuaskan hati  perjalanan anda - sama ada untuk perniagaan atau percutian!

Produk Tambahan & WiFi Dalam Penerbangan

Pengembara juga boleh mendapat potongan 30% daripada Xtra Carry On, bawa sehingga 14 kg di atas kapal terbang apabila menempah penerbangan AirAsia baharu, dan membeli Pelan Internet dalam penerbangan tanpa had daripada hanya RM25 untuk penerbangan terpilih.

Barangan Bebas Cukai

Pengguna airasia Super App boleh menikmati diskaun sehingga 70% di seluruh kedai di platform barangan bebas cukainya, airasia travelmall. Dengan mengklik pada ikon 'Travelmall', tetamu kini boleh menyemak imbas daripada pelbagai pilihan merentas jenama penjagaan kulit, wangian, fesyen, gajet dan minuman tulen, memilih untuk membuat pratempah barangan bebas cukai sekurang-kurangnya 48 jam sebelum waktu perlepasan penerbangan yang dijadualkan dan barangan tersebut boleh dihantar ke tempat duduk mereka dalam penerbangan. Pelancong yang menuju ke Langkawi mempunyai pilihan untuk menghantar barangan bebas cukai mereka ke hotel mereka atau mengambilnya di kedai di pulau itu.

Syarikat Penerbangan Lain

Sebagai salah satu OTA (Agensi Pelancongan Dalam Talian) terkemuka di rantau ini, lawati ke destinasi seperti London, Istanbul, Dubai, Tokyo (Narita) dan banyak lagi apabila menempah penerbangan daripada ratusan syarikat penerbangan lain, termasuk Etihad Airways, Turkish Airlines, Saudia Airlines, Japan Airlines untuk menamakan beberapa daripada kemudahan Airasia Super App. Dengan menggunakan kod baucar 50OFFMY di halaman pembayaran, pengguna boleh menikmati diskaun RM50 dari penerbangan mereka.

Michele Mattotti, Ketua Pegawai Pemasaran, airasia Super App, berkata, “Apl airasia Super ialah platform tempahan eksklusif untuk promosi Tempat Duduk Percuma AirAsia* yang dinanti-nantikan, dan kami berbangga untuk turut menyokongnya dengan banyak tawaran lain daripada ekosistem airasia kami yang teguh. Jika anda ingin melangkaui rangkaian AirAsia, platform OTA airasia Super App mempunyai penerbangan daripada lebih 700 syarikat penerbangan di seluruh dunia, dan lebih daripada 700,000 hotel dijual sepanjang tempoh jualan yang sama ini. Jadi muat turun airasia Super App anda hari ini, dan jangan lepaskan semua tawaran terbaik semasa Jualan BESAR ini!

Ahli boleh memperoleh airasia points untuk semua pembelian mereka di airasia Super App, daripada penerbangan ke penginapan hotel, airasia ride, airasia food dan banyak lagi. Gunakan airasia points seperti wang tunai untuk menebus penerbangan PERCUMA, penginapan hotel, barangan runcit dan tawaran gaya hidup dengan rakan kongsi eksklusif kami.

Pihak yang berminat yang ingin menjadi sebahagian daripada platform OTA  airasia Super App boleh menghubungi aacompartners@airasia.com

Ikuti perkembangan terkini dengan segala-galanya daripada airasia Super App dengan mengikuti @airasiasuperapp di Instagram/Facebook atau @airasia di WeChat/Weibo untuk mendapatkan kemas kini terkini. Untuk pengalaman yang lancar dan dipertingkatkan, muat turun airasia Super App anda daripada  Apple App Store, Google Play Store, atau Huawei AppGallery.

*Tambang termasuk semua daripada RM23 (termasuk cukai lapangan terbang, yuran MAVCOM, surcaj bahan api dan yuran lain yang berkenaan). Tertakluk kepada terma dan syarat.