Tawaran tambang terendah AirAsia, eksklusif di AirAsia MOVE

  • Jaminan tambang terendah, lebih banyak pilihan tambahan, kebolehan untuk menyemak status penerbangan AirAsia, mengurus tempahan & daftar masuk untuk penerbangan sambil memperoleh Mata AirAsia

  • Pengalaman perjalanan lengkap dari penerbangan ke hotel dan pemindahan lapangan terbang

  • Berhubung dengan rakan pengembara melalui Komuniti AirAsia

(Keterangan Gambar) : (Tiga dari kiri) Paul Carroll, Ketua Pegawai Komersial Kumpulan AirAsia dan Dabraj Sing, Ketua Pegawai Perniagaan, AirAsia MOVE merasmikan kempen tambang terendah penerbangan AirAsia MOVE)

KUALA LUMPUR, 20 MEI 2024 - Sebagai sebahagian daripada usaha berterusan untuk menjadi rakan perjalanan kegemaran di rantau ini, AirAsia MOVE, OTA (Agensi Pelancongan Dalam Talian) Capital A, berbesar hati untuk mengumumkan tambang eksklusif dan terendah untuk penerbangan AirAsia di platform sehenti.

Sebagai platform tempahan rasmi untuk syarikat penerbangan dalam Kumpulan AirAsia, para pengembara akan menikmati tambang terbaik di aplikasi AirAsia MOVE untuk semua penerbangan domestik dan Asean AirAsia (kod penerbangan: AK, D7, FD, QZ, Z2, KT) merentasi Malaysia, Thailand, Indonesia, Filipina, Singapura, Vietnam dan Kemboja bermula serendah RM39 termasuk semua sehala**.

Para pengembara juga akan menikmati pengalaman yang lebih baik dan lancar dengan aplikasi AirAsia MOVE yang mempunyai beberapa ciri utama:

1. Lebih banyak pilihan tambahan seperti bagasi tambahan, hidangan dalam penerbangan, perlindungan perjalanan, dan banyak lagi yang boleh ditempah terus di aplikasi dengan penjimatan sehingga 30%.

2. Keupayaan untuk memeriksa dan memantau status penerbangan AirAsia dalam aplikasi.

3. Mengurus tempahan penerbangan dan daftar masuk untuk semua penerbangan AirAsia dengan mudah.

4. Mengumpul Mata AirAsia untuk perjalanan dan menebus penerbangan, hotel dan banyak lagi!

5. Berhubung dengan rakan pengembara melalui ciri Komuniti AirAsia.

Nadia Omer, Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia MOVE berkata, “Di AirAsia MOVE, visi kami adalah untuk menjadi rakan perjalanan kegemaran Asean yang mencipta perjalanan yang inklusif dan menggembirakan, dan sebagai OTA Terulung di Asia*, kami bangga menjadi platform perjalanan eksklusif yang menawarkan tambang asas terendah untuk semua penerbangan kumpulan AirAsia, membolehkan lebih ramai orang mengakses perjalanan yang berpatutan dengan mudah. Ini adalah perluasan bagaimana rangkaian luas rakan syarikat penerbangan terbesar kami telah memberi manfaat kepada ramai di rantau ini untuk memenuhi impian mereka untuk melancong, dilengkapi dengan ciri-ciri utama aplikasi AirAsia MOVE kami untuk meningkatkan setiap perjalanan pengembara. Muat turun aplikasi AirAsia MOVE hari ini, dan nikmati tawaran terbaik di seluruh rangkaian penerbangan kumpulan AirAsia untuk tempoh promosi bermula 24 Mei sehingga 2 Jun 2024.

Paul Caroll, Ketua Pegawai Komersial Kumpulan AirAsia, berkata, “Syarikat induk kami, Capital A, memiliki OTA terkemuka dunia dan juga syarikat penerbangan, yang menawarkan peluang yang tiada tandingan untuk pakej perjalanan nilai terbaik. Kami teruja untuk menawarkan tambang asas terendah kami secara eksklusif di AirAsia MOVE sepanjang tempoh kempen, menjadikannya lebih mudah bagi pengembara untuk mengakses penerbangan, hotel dan banyak lagi dengan harga berpatutan. Perkongsian ini membuktikan komitmen kami untuk menawarkan nilai dan kemudahan yang luar biasa kepada pelanggan kami. Dengan memanfaatkan ciri-ciri inovatif AirAsia MOVE, kami meningkatkan pengalaman perjalanan keseluruhan dengan pilihan tempahan dan daftar masuk yang lancar, serta menyediakan harga terbaik untuk pembelian tambahan, seperti hidangan dalam penerbangan dan bagasi tambahan."

Setiap transaksi yang dibuat di AirAsia MOVE, termasuk pembelian penerbangan, tempahan hotel, dan perkhidmatan e-panggilan akan memperoleh Mata AirAsia untuk para tetamu merupakan sebahagian daripada program kesetiaan AirAsia MOVE iaitu ganjaran AirAsia. Mata ini boleh digunakan untuk menebus penerbangan, baucar untuk peniaga F&B dan banyak lagi.

Ingin menerokai tempat-tempat pelancongan yang menarik atau hidangan tempatan terbaik atau hanya ingin bertanya kepada penduduk tempatan tentang adat dan tradisi tempatan? Jangan risau! Klik pada "Komuniti" pada aplikasi dan berinteraksi dengan komuniti yang terdiri daripada pencinta makanan, pengembara, pencari pengembaraan, pakar tempatan, dan ikuti saluran rasmi untuk mendapatkan maklumat dan promosi terkini dari seluruh ekosistem AirAsia MOVE.

Ikuti maklumat terkini dan promosi dari @airasiamove di Instagram, Threads, @airasiamove di TikTok atau @airasia di X.

Untuk pengalaman yang lebih lancar dan pengalaman menakjubkan , muat turun AirAsia MOVE anda dari Apple App Store, Google Play Store, atau Huawei AppGallery.

*oleh Anugerah Perjalanan Dunia

**Tambang promosi termasuk semua adalah untuk perjalanan sehala termasuk cukai lapangan terbang, fi MAVCOM, caj bahan api, dan caj lain yang berkenaan