Posts in BigPay
BigPay launches into the cryptocurrency space through its launch of crypto top-up feature, in partnership with TripleA

BigPay, a Southeast Asian challenger bank has announced its latest feature - Crypto top-up. In partnership with TripleA, a licensed crypto payment gateway licensed by the Monetary Authority of Singapore (MAS) as a Digital Payment Token provider, BigPay users can seamlessly convert their crypto assets into cash to spend using their BigPay debit cards, without having to go through the typically tedious verification process.

Read More
Capital A sedia tawaran perjalanan dan gaya hidup berpatutan dan mudah kepada anggota Koperasi Polis melalui airasia Super App

Capital A Berhad (dahulunya dikenali sebagai AirAsia Group Berhad), syarikat pegangan pelaburan untuk kumpulan syarikat penerbangan AirAsia, airasia Super App, BigPay, Teleport dan Redbeat Ventures memeterai Memorandum Persefahaman (MoU) dengan KOP Mantap Berhad, anak syarikat milik penuh Koperasi PDRM untuk meneroka peluang kerjasama antara kedua-dua pihak.

Read More
Capital A to promote convenient, affordable travel & lifestyle offerings to Police Co-op members through airasia Super App

Capital A Berhad (formerly AirAsia Group Berhad), the investment holding company for the AirAsia group of airlines, airasia Super App, BigPay, Teleport and Redbeat Ventures is entering into a Memorandum of Understanding (MoU) with KOP Mantap Berhad, a wholly-owned subsidiary of Koperasi PDRM to explore collaboration opportunities between both parties.

Read More
AirAsia Foundation rai ulang tahun ke-10 dengan menawarkan geran pemulihan banjir

AirAsia Foundation meraikan ulang tahun kesepuluh hari ini dengan menjemput organisasi untuk memohon geran bantuan dan pemulihan yang ditawarkan bagi membantu projek pembinaan dan pemulihan di kawasan yang terjejas akibat banjir yang melanda negara ini pada bulan Disember 2021.

Read More
AirAsia Foundation celebrates its 10th anniversary with call for grant applications for post-flood reconstruction

AirAsia Foundation is celebrating its 10th anniversary by calling for applications for its humanitarian grant programme to rebuild and rehabilitate infrastructure damaged by flood that affected Malaysia in December 2021.

Read More
BigPay galang hingga USD 100 juta untuk memantapkan posisinya sebagai bank penantang terkemuka di Asia Tenggara

BigPay, perusahaan portofolio airasia Digital dan fintech terkemuka di Asia Tenggara, hari ini mengumumkan telah memfinalisasi pembiayaan senilai hingga US$100 juta dari konglomerat Korea Selatan, SK Group.

Didirikan pada tahun 2017, BigPay saat ini telah hadir di Malaysia dan Singapura. Layanan yang ditawarkan saat ini mencakup kartu debit prabayar yang dapat digunakan untuk berbelanja di mana pun yang menerima Visa atau Mastercard, transfer uang di dalam negeri dan antar negara, asuransi mikro, pembayaran tagihan, dan penganggaran. BigPay telah meluncurkan serangkaian produk untuk penggunanya yang berfokus pada aksesibilitas dan kesehatan keuangan jangka panjang.

Read More