Hotel-hotel yang baru dibuka di Malaysia untuk penginapan anda yang seterusnya

KUALA LUMPUR, 31 Oktober 2023 - Merancang percutian akhir tahun anda yang sangat dinantikan, tetapi tidak pasti hendak pergi ke mana?

Berikut ialah beberapa hotel baharu dalam radar perjalanan di Kuala Lumpur, Langkawi dan Pulau Pinang untuk pengembaraan anda yang seterusnya!

Else Hotel - Kuala Lumpur

Else Hotel adalah salah satu hotel paling popular dan bergaya di Kuala Lumpur seperti yang disyorkan oleh pengaruh media sosial. Hotel ini menggabungkan warisan seni bina mercu tanda bandar dengan reka bentuk kontemporari. Menawarkan pelbagai kemudahan dan perkhidmatan, termasuk kolam renang, pusat kecergasan, lounge berkongsi dan restoran, memastikan penginapan yang luar biasa dan tidak dapat dilupakan untuk tetamu. Else terletak di kawasan Jalan Petaling, membolehkan anda mengakses pelbagai tarikan dan pemandangan tempatan.

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/437587

Sleeping Lion Suites - Kuala Lumpur

Terletak di Bukit Bintang, daerah komersial dan hiburan utama Malaysia, Sleeping Lion Suites hanyalah 15 minit berjalan kaki ke Pavilion KL, The Starhill dan Pusat Beli-belah Lot 10 untuk membeli-belah dan pilihan tempat makan yang pelbagai. Hotel ini menawarkan 866 bilik tetamu, daripada Bilik Superior yang ringkas kepada Suite Keluarga Premiere yang mewah. Para tetamu boleh berehat dengan pemandangan bandar dan mengalami pelbagai kemudahan baharu, termasuk kolam infiniti, gimnasium, sauna dan mandian wap. Ini boleh menjadi pilihan utama anda jika anda mempertimbangkan untuk pergi bercuti bersama keluarga!

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/2c411b

M Resort & Hotel - Kuala Lumpur

M Resort & Hotel, terletak di kawasan hijau Damansara, adalah resort mewah dan mesra keluarga yang menawarkan pelbagai kemudahan yang sangat baik. Para tetamu boleh menikmati kawasan kolam renang seperti pantai dengan gelongsor, Kelab Kanak-kanak dan urutan spa yang memenuhi keperluan ibu bapa dan anak-anak. Resort ini juga mempunyai lounge bar dan pusat kecergasan. Setiap bilik direka bentuk moden dengan kemudahan premium, termasuk kemudahan membuat kopi dan teh. Untuk penginapan yang optimum, Suite Executive menawarkan tab mandi dengan pemandangan yang menakjubkan, memastikan pengalaman yang benar-benar mengagumkan untuk semua tetamu.

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/1aae77

The Bayou Hotel - Langkawi

Hotel Bayou, terletak di tengah-tengah kehijauan yang subur di Langkawi, menawarkan pelbagai gaya bilik, daripada bilik bertema kayu Jepun monokrom kepada bilik tidur minimalis. Hotel ini sesuai untuk pencinta alam yang suka menghabiskan masa di luar rumah atau menghirup koktel di tepi kolam renang. Hotel ini serba lengkap dengan semua yang anda perlukan untuk penginapan yang indah! Selain itu, terdapat banyak tarikan popular berdekatan, yang memudahkan pengembara untuk merancang perjalanan mereka.

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/3b25e0

Mercure Hotel - Langkawi

Mercure Langkawi Pantai Cenang adalah destinasi utama dengan lokasi yang ideal dan digemari pelancong. Permata 4 bintang di Pantai Cenang menawarkan pelbagai kemudahan, seperti kelab kanak-kanak, gimnasium, kolam renang dan banyak lagi. Hotel ini menempatkan anda berhampiran tarikan popular seperti Pantai Cenang, Pantai Tengah, Underwater World Langkawi, kedai-kedai bebas cukai dan restoran pantai. Ia juga mudah dengan hanya 6 km dari Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi, memastikan pengalaman perjalanan yang lancar sepanjang penginapan anda di Langkawi.

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/3b4cd7 

The George - Penang

The George Penang by The Crest Collection adalah hotel butik bertaraf 5 bintang yang terletak di dalam bandar kawasan warisan George Town, dan 1.2 km dari Pantai Northam. Hotel ini menawarkan tetamu 92 bilik yang dihias menarik dengan kemudahan dan kemudahan moden termasuk mandian wap, gimnasium, kolam renang air masin dan restorannya yang menawarkan masakan pelbagai budaya. Lokasi ini sesuai untuk menerokai tarikan berdekatan seperti Rainbow Skywalk di Komtar, Muzium Wonderfood dan 1st Avenue Penang, menjadikannya pilihan yang bagus untuk pengembara.

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/5d1226 

Amari SPICE Penang

Amari Spice Penang adalah tempat percutian mewah yang menawarkan kolam renang air masin sepanjang 25 meter, empat restoran dan bar yang menarik serta spa dan pusat kecergasan bersepadu sepenuhnya. Dengan lebih 450 bilik, daripada penginapan mewah hingga suite satu bilik tidur yang luas dengan cahaya semula jadi yang hangat, hotel ini menjanjikan keselesaan dan gaya untuk tetamunya. Terletak di tengah-tengah Bayan Lepas, ia berada dalam jarak yang singkat ke Queensbay Mall, Muzium Perang Pulau Pinang dan Bukit Pulau Pinang, dengan George Town dan Pantai Batu Ferringhi masing-masing berjarak 20 dan 45 minit.

Tempah penginapan anda di sini: https://www.airasia.com/hotel/257d09 

Cuma klik pada ikon "Hotel" dalam airasia Superapp dan terokai destinasi yang anda inginkan sekarang. Pengguna Superapp baharu boleh menikmati diskaun RM20 apabila menempah hotel dengan kod promosi WELCOMEAPP.

Ikuti perkembangan terkini dengan segala-galanya daripada airasia Superapp dengan mengikuti @airasiasuperapp di Instagram untuk mendapatkan kemas kini terkini mengenai tawaran airasia Superapp! Untuk pengalaman yang lancar dan dipertingkatkan, muat turun airasia Superapp anda daripada Apple App Store, Google Play Store atau Huawei AppGallery.