airasia shop senaraikan 10 hadiah yang menarik sempena Hari Wanita Sedunia!

Tanggal 8 Mac setiap tahun tidak asing bagi kita semua untuk meraikan wanita-wanita hebat di saentero dunia sempena Hari Wanita Sedunia atas sumbangan dan kejayaan mereka terhadap pembangunan keluarga, tempat kerja, dan juga masyarakat sejagat. Sama ada diri sendiri, ibu, pasangan, rakan sekerja atau mana-mana wanita yang telah memberi impak kepada anda, cara terbaik untuk menunjukkan penghargaan anda adalah dengan menghadiahkan mereka dengan hadiah pada hari istimewa ini!

Dengan rangkaian lebih daripada 16,000 produk daripada lebih 1,000 jenama antarabangsa untuk dipilih, tiada tempat lain yang lebih baik daripada airasia shop yang baru dijenamakan semula (sebelum ini dikenali sebagai airasia travelmall) untuk memilih hadiah anda untuk wanita istimewa dalam hidup anda. Lebih-lebih lagi, kedai airasia menawarkan fleksibiliti dan kemudahan yang lebih besar untuk membeli-belah barangan bebas cukai anda kerana anda boleh memilih untuk menghantar hadiah anda terus ke rumahnya, atau menghantarnya sendiri kepada anda semasa penerbangan anda oleh kru kabin kami! Jimat masa tanpa tergesa-gesa untuk membeli-belah sebelum penerbangan anda, malah ruang bagasi kerana pembelian bebas cukai anda boleh dihantar terus ke tempat duduk anda dalam penerbangan.

Masih tidak pasti apa yang perlu diberikan untuk "dia" yang istimewa buat anda atau anda sendiri? Berikut adalah beberapa idea yang mungkin anda ingin pertimbangkan!

1. Kinohimitsu Birds Nest with Collagen (6 bottle-pack)

Bermula dari senarai kami adalah makanan ruji, sarang burung telah dikenali sebagai tonik berkhasiat terbaik sejak berabad-abad. Kolagen dengan Sarang Burung Kinohimitsu menggabungkan kebaikan 100% Sarang Burung berkualiti tulen, Kolagen Marin dan Rumpai Laut, disediakan dengan teliti untuk mengekalkan nutrien dan semua manfaatnya dalam satu botol.

2. DKNY Be Delicious EDP (100ml)

Wangian ini adalah semua yang dia perlukan untuk memulakan harinya! Be Delicious EDP dari DKNY ini mempunyai bau-bauan yang segar dan unik serta bau yang tahan lama.

3. Divoom ZOOE LED Screen Pixel Display Portable Bluetooth Speaker With DSP Wireless Speaker - Pink

Perlukan sesuatu untuk merapikan meja kerja anda? Lihat Skrin Paparan Piksel ZOOE LED Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih Divoom ZOOE Dengan Pembesar Suara Wayarles DSP. Pemacu DSPnya ditala oleh jurutera audio profesional untuk memastikan kualiti bunyi yang terbaik. Aplikasi mudah alih menyediakan pelbagai fungsi harian yang berguna, dan alatan penciptaan seni piksel, serta akses kepada komuniti seni piksel terbesar di dunia. 

4. Klairs Skincare Trial Kit

Kit percubaan ini disyorkan kepada mereka yang menggunakan Klairs buat kali pertama, dan ia akan membolehkan kulit anda djaga rapi dalam sekelip mata. Sebagai produk yang mana anda boleh mencuba rutin penjagaan kulit yang lembut dan melembapkan dengan duo pencuci, toner dan pelembap, anda boleh menikmati penjagaan kulit berkualiti tinggi daripada pembersihan hingga melembapkan kesemuanya dalam satu pakej. Kit ini terdiri daripada produk yang boleh digunakan tanpa mengira jenis kulit.

Kit ini mengandungi:

Pencuci Muka berasaskan minyak Gentle Black Klairs (30ml)

Pencuci Muka Gentle Black Klairs (20ml)

Toner Tanpa Pewangi Klair (30ml)

Krim Pelembap Wajah Klairs (20ml)

5. Elizabeth Arden True Love EDT (100ml)

True Love oleh Elizabeth Arden ialah wangian Amber Floral yang direka khusus untuk wanita istimewa itu. Dilancarkan pada tahun 1994, wanita di sebalik wangian ini tidak lain adalah Sophia Grojsman yang hebat. Nota atas ialah Apricot, Peach, Freesia dan Green Notes; nota tengah ialah iris, Rose, Orris Root, Heliotrope, Lily-of-the-Valley dan Jasmine; nota asas ialah Cendana, Vanila, Amber dan Cedar. 'Bau dari atas' ambrosial ini pasti memberikannya sedikit oomph, dengan kelebihan feminin.

6. Bomb Cosmetics True Love Gift Pack

Hangatkan deria anda dengan koleksi produk mandian buatan tangan yang benar-benar cantik ini, yang mengandungi minyak pati tulen untuk mengisi air mandian dengan aroma romantis dan sensual. Layan dia dengan pengalaman spa yang unik di rumah yang mana dia akan dapat menikmati kemewahan pek hadiah ini. Set lengkap ini bukan sahaja menyegarkan deria, tetapi akan membuatkan kulitnya berasa licin dan selembut sutera selepas setiap penggunaan.

Pek Hadiah ini mengandungi:

Sabun Blaster All you need is love

Sabun Swirl Blaster Fell in Love

Blaster Sweetie Pie

Sabun Pink Pamper

Sabun Kiss from a Rose

7. Charlotte Tilbury Pillow Talk On The Go Kit

Yang mesti ada bag tangan setiap wanita, Kit Pillow Talk On The Go Charlotte Tilbury akan membolehkan dia mengubah penampilannya dari siang ke malam dalam masa yang singkat! Set hadiah solek ini termasuk:

Eyes to Mesmerise in Pillow Talk

Formula Eyes to Mesmerise yang memenangi anugerah dalam Pillow Talk ini memberikan pandangan merah jambu yang cantik dengan kilauan mawar emas!

Celak Pillow Talk

Celak pensel mini ini akan membuatkan setiap warna mata lebih menyerlah dengan teksturnya yang cantik.

Gincu Matte Revolution in Pillow Talk Original

Gincu ikonik yang digemari ramai ini tampil dengan tiub mini untuk bibir yang munggil. 

Penggaris Bibir Cheat in Pillow Talk Original

Penggaris bibir kalis air yang kaya dan bertekstur baldu yang ikonik ini dapat membantu membentuk semula dan mengubah saiz rupa bibir anda!

8. MARHEN.J Rico Mini - Indi Pink

Dapatkan Rico Mini oleh Marhen.J versi baharu yang tersedia dalam tiga warna. Reka bentuk ringkas & padat dengan tona asas sesuai untuk dijadikan beg harian anda. Selaraskan dengan penampilan kasual atau formal. Ia mungkin kecil, tetapi ia mempunyai pukulan! Bag yang mudah dibawa ke mana-mana ini akan membolehkan bag ini membawa barang keperluan anda dengan mudah pada bila-bila masa sahaja.

9. Ice-Watch - ICE Flower - Heaven Sage

Jam tangan ini mempunyai tali pergelangan tangan silikon merah jambu pastel yang cantik berdasarkan butiran emas, yang pastinya menarik perhatian pada pergelangan tangan. Dengan dailnya yang terang dihiasi dengan reka bentuk bunga, ia menambahkan sentuhan feminin, serta  warna kepada semua pakaian hariannya!

10. SO SEOUL Harper Twist Intertwined with Austrian Crystal Rose Gold Hinged Bangle

Akhir sekali, gelang luar biasa oleh SO SEOUL ini sesuai untuk setiap pakaian dari siang hingga malam dengan gelang tangan yang elegan dan menarik. Ini akan memberikan keunikan kepada OOTDnya, sambil mengekalkan gayanya yang tersendiri. 

Singgah ke platform sehenti airasia, airasia Super App, klik pada ikon "Shop" dan manjakan wanita dalam hidup anda dengan hadiah istimewa yang pasti memeriahkan hari mereka dengan diskaun sehingga 60% di airasia shop. Lebih-lebih lagi, gunakan kod promo "AASHOPMY" untuk mendapatkan diskaun RM50 untuk pembelian seterusnya dengan perbelanjaan minimum RM250.