airasia super app terus berkembang di Singapura dan menawarkan kadar komisen 0% untuk bulan pertama bagi peniaga baharu

airasia fresh SG merchant acquisition KV.jpeg

Singapura, 14 Jun 2021 - airasia super app terus mengembangkan tawaran e-dagang di Singapura dan kini menjemput semua peniaga barangan runcit dan produk segar untuk menyertai platform e-dagang ini. 

 
airasia fresh SG merchant acquisition QR Code.png

Para peniaga yang berminat dijemput untuk menyenaraikan produk segar, barangan runcit dan keperluan harian di airasia super app dengan mengisi borang ini dan mereka akan dihubungi oleh dalam masa 48 jam untuk langkah seterusnya.

Peniaga lain seperti pemilik restoran dan penjual makanan dan minuman juga dialu-alukan untuk mendaftar minat mereka untuk disenaraikan di platform airasia super app - airasia food.

Peniaga barangan runcit baharu yang berjaya mendaftar akan menikmati kadar komisen 0% untuk satu bulan yang pertama.  

Lim Ben-Jie, Ketua e-dagang airasia super app berkata, “Airasia super app memanfaatkan ekosistem airasia Group yang kukuh dan infrastruktur logistik dari Teleport. Berikutan kejayaan pelancaran airasia food pada bulan Februari lalu, kami kini sedia untuk terus mengembangkan platform e-dagang ini dengan menawarkan kategori lain seperti produk segar, barangan runcit dan lain-lain. Kami juga akan terus berusaha untuk membantu peniaga-peniaga kecil mendigitalkan operasi mereka dan mempelbagaikan aliran pendapatan mereka. Selain daripada faedah kadar komisen 0% untuk bulan yang pertama, kami juga menawarkan kadar komisen terendah untuk peniaga barangan runcit dengan hanya 5%. Selain itu, kami turut mewujudkan lebih banyak peluang pekerjaan dan memberi peluang kepada rakan penghantar untuk memperolehi lebih banyak pendapatan pada masa yang mencabar ini.”   

Peniaga di platform e-dagang airasia super app juga boleh memanfaatkan usaha pemasaran dan kempen yang dijalankan oleh airasia untuk mendapat lebih ramai pengunjung di laman perniagaan dalam talian mereka dan seterusnya meningkatkan jualan mereka.   

Sesiapa yang berminat untuk menjadi rakan penghantar bersama-sama pasukan penghantaran airasia boleh mendaftar dengan mengisi borang ini.