Segera! Panggilan terakhir untuk melanggan SUPER+ Unlimited

  • Destinasi antarabangsa popular yang ditebus dalam tempoh 4 hari yang lalu termasuk Maldives, Taipei, Tokyo dan Osaka

  • Langganan SUPER+ Unlimited masih tersedia untuk pembelian sehingga 12 Disember 2022

KUALA LUMPUR, 9 DISEMBER - Antara destinasi antarabangsa yang menjadi pilihan oleh pelanggan baharu SUPER+ Unlimited yang dilancarkan oleh airasia Super App pada Isnin, 5 Disember termasuk Maldives, Taipei, Tokyo, Osaka dan Perth.

Lebih 30,000 tempat duduk telah ditebus dalam tempoh empat hari lepas sejak pelancarannya, dan lebih banyak tempat duduk ke lebih 130 destinasi di seluruh Asean dan banyak lagi tersedia untuk ditebus secara percuma kepada pelanggan SUPER+ Unlimited dalam satu tahun akan datang. Selain itu, mereka boleh menikmati diskaun 10% tanpa had untuk airasia ride dan diskaun 5% tanpa had untuk semua hotel di airasia Super App. Pelanggan juga memperoleh 800 mata airasia untuk pilihan Lite, dan 2,000 mata airasia untuk pilihan Premium.

Pelanggan boleh menyemak ketersediaan tempat duduk penerbangan dengan mudah dengan menggunakan widget pada halaman SUPER+ Unlimited.

Untuk maklumat lanjut tentang cara melanggan SUPER+ Unlimited Lite dan Premium, klik di sini. Semua harga di atas adalah termasuk cukai.

Pelanggan SUPER+ boleh menebus penerbangan mereka selama satu tahun* dari tarikh langganan (5 Disember 2022 - 5 Disember 2023) dan perjalanan dari 1 Januari 2023.

Sean Ter, Ketua SUPER+ Unlimited berkata, “Sebagai pengembaraan kembali, kami berbangga menawarkan langganan penerbangan dan gaya hidup yang unik ini, yang akan membolehkan pelanggan mendapat nilai maksimum untuk semua rancangan perjalanan mereka. Kali ini, kami menyediakan SUPER+ Unlimited di seluruh dunia dan kami telah melihat trafik serta langganan yang ketara dari negara Barat dan Pasifik. Jangan ketinggalan dan langgan hari ini di airasia Super App, atau muat turun aplikasi jika anda belum melakukannya.

Bagaimana untuk menebus langganan SUPER+ anda?

Penerbangan yang ditebus melalui SUPER+ tertakluk pada cukai kerajaan, yuran, sebarang tambahan yang dibuat dan caj lain yang berkenaan. Tempahan penerbangan mesti dibuat sekurang-kurangnya 14 hari sebelum berlepas dan tertakluk pada tempoh embargo serta terma dan syarat lain. Ketersediaan tempat duduk percuma bergantung kepada bekalan dan permintaan pada laluan tertentu.

Ikuti perkembangan terkini dengan segala-galanya daripada Apl Super airasia dengan mengikuti @airasiasuperapp di Instagram/Facebook atau @airasia di WeChat/Weibo untuk mendapatkan kemas kini terkini.

Untuk pengalaman yang lancar dan dipertingkatkan, muat turun Apl Super airasia anda daripada Apple App Store, Google Play Store atau Huawei AppGallery.

Tertakluk kepada terma dan syarat. Baca Soalan Lazim untuk mengetahui lebih lanjut.