Dapatkan produk kecantikan ternama dengan harga terendah hanya di airasia beauty

airasia beauty - icon on airasia super app.png

airasia super app menawarkan pelbagai produk gaya hidup kepada semua, terutama sekali mereka yang minat produk kecantikan! 

Bagi yang minat produk penjagaan kulit, pencinta barangan solekan atau penggemar wangian ternama, anda perlu klik ikon ‘airasia beauty’ yang telah dilancarkan pada bulan April lalu di airasia super app.     


 

Nikmati produk kecantikan ternama tanpa berbelanja berlebihan 

airasia beauty 6.6. clearance sale.png

‘Jualan’ adalah suatu perkataan kegemaran ramai tetapi perkataan yang jauh lebih menarik adalah jualan penghabisan stok! (Clearance Sale!). Tambahan lagi, dengan perbelanjaan minimum RM50, anda juga boleh menikmati Perkhidmatan Penghantaran Percuma Tanpa Had di sepanjang bulan Jun.  

Bermula dari 3 hingga 10 Jun 2021, airasia beauty menawarkan tawaran serendah RM15 untuk produk berjenama (yang asli). Dapatkan produk keperluan kecantikan daripada jenama terkenal seperti Innisfree, Etude House, Laneige, DHC, Minon dan banyak lagi melalui jualan airasia beauty 6.6 Clearance Sale ini. 

airasia beauty juga menawarkan harga yang dijamin terendah untuk produk terpilih dengan ‘Tawaran Masa Terhad’ yang akan berlangsung selama tiga hari dari 6 hingga 8 Jun. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan barangan pada harga yang tiada bandingan:

airasia beauty - Limited Time Offer.png

Belum mencuba airasia beauty? 

Jangan risau, ikuti langkah-langkah mudah untuk menikmati tawaran ini. 

Jika anda menggunakan peranti mudah alih, muat turun aplikasi airasia super app melalui Play Store atau App Store. Cari ikon ‘Beauty’ di laman airasia super app dan mula membeli-belah!

Jika anda menggunakan komputer atau komputer riba, layari laman airasia.com/beauty dan mula membeli-belah! 

airasia beauty - how to shop.png

Berita lebih baik kepada mereka yang mempunyai BIG Poin - anda juga boleh menggunakan BIG Poin untuk semua pembelian di airasia beauty. Selain penjimatan, anda juga boleh mengumpul lebih banyak BIG Poin semasa membeli-belah produk kecantikan kegemaran anda. Anda juga boleh mengumpul 10 kali ganda BIG Poin untuk pembelian di airasia beauty pada setiap hari Jumaat!

Untuk maklumat lanjut dan tawaran terkini airasia beauty, ikuti airasia delivers di Instagram (instagram.com/airasiadelivers) dan Facebook (facebook.com/airasiadelivers).