Tips bermanfaat untuk Hari Raya ini bersama airasia Super App

Sudah bersedia untuk #OOTD Raya anda? Macam mana dengan persiapan untuk menerima tetamu semasa Rumah Terbuka?

Dapatkan semua persiapan anda di airasia Super App!

Persediaan Juadah Hari Raya

Pnegalaman yang paling diingati ketika beraya sudah semestinya bermula di ruang dapur terutamanya jika anda mempunyai perkakas yang bagus! Dapatkannya sekarang melalui airasia rewards di airasia Super App dengan menggunakan airasia poin anda (Ya, airasia poin anda boleh digunakan selain menempah penerbangan anda) dengan hanya mengikut langkah mudah di bawah:

  1. Tekan ikon ‘Rewards’ di airasia Super App

  2. Pergi ke tab ‘Redeem’

  3. Klik ikon ‘Shopping’

Jika anda memerlukan cadangan, ini adalah pilihan kami:

Inginkan sesuatu yang lebih memudahkan untuk menerima kunjungan sanak-saudara dan tetamu untuk Rumah Terbuka Hari Raya? Semak Tawaran Makanan & Minuman di airasia rewards yang anda boleh tebus sekarang!

Jika anda menaiki pesawat untuk pulang beraya,  jangan lupa untuk membeli Kintry’s Raya Maxi Tote Gift Box yang boleh juga dihidangkan sebagai kudapan selain kerepek-kerepek kebiasaan anda pada harga RM95.99. Gift Box ini boleh didapati di airasia shop melalui airasia Super App dan setiap pembelian mengandungi:

  • Tiga paket Sampul Hari Raya

  • Tiga kudapan bersaiz biasa

  • Empat kudapan bersaiz mini

  • Satu paket Kurma Mariyami

  • Satu beg tote

  • Satu pembersih skrin

Pilih perasa kegemaran anda untuk kedua-dua kudapan bersaiz biasa dan mini di sini.

Hadiahkan gift box ini kepada ahli keluarga, saudara-mara mahupun sahabat anda dan sertakan ucapan khas di kad ucapan Hari Raya yang tersedia pada bahagian hadapan kad dan cetak gambar Raya anda dan letakkan di bahagian belakang kad! 

Lengkapkan #OOTD Raya anda bersama aksesori dan wangian! 

 

Tampil chic di Hari Raya dengan Beg Simpang Arabella dari British Polo dalam warna Biru Laut yang tersedia di airasia shop. Jimat sehingga 50% dengan membeli beg tangan ini di airasia Super App pada harga RM69.00 sahaja dan kami akan menghantarkannya sehingga di hadapan pintu rumah anda!

Tingkatkan mood Hari Raya anda dengan wangian CK Everyone Eau De Parfum (100ml)! Aroma seperti citrus woody pembuka bicara untuk koleksi ikonik ini. Lebih segar bersama nota oren organik dari Mexico, dipertengahan aroma seperti bauan sensasi Black Tea dari Sri Lanka. Aroma teh ini adalah tradisi penting untuk barisan wangian CK One. Wangian ini cukup artistik dengan suntikan dinamik formula serba mewah. Pra-tempah sekarang dan dapatkan di tempat duduk anda di dalam pesawat dengan harga promosi, RM255.

Beri Duit Raya dengan cara yang bukan klise!

Hadiahkan yang tersayang dengan kad hadiah airasia poin kami yang sama seperti Duit Raya! Sangat mudah dengan mengikuti tiga langkah di bawah:

  1. Klik ikon ‘Rewards’ di airasia Super App

  2. Cari tab ‘Gifts’ dan tekan

  3. Pilih denominasi yang anda suka

Beli & Menang!

Selain itu, jualan bulanan terbesar airasia Super App juga bakal berlangsung dari 17 sehingga 23 April 2023 dengan diskaun sehingga 60% seluruh platform! Anda berpeluang untuk memenangi percutian percuma ke Bangkok dan dapatkan lima (5) kali ganda airasia poin apabila anda membeli bersama kami. Jadi, tetapkan kalendar anda sepanjang tarikh ini!

Ikuti perkembangan terkini daripada airasia Super App dengan mengikuti @airasiasuperapp di Instagram/TikTok/Twitter atau @airasia di WeChat/Weibo. Untuk pengalaman yang lancar dan dipertingkatkan, muat turun airasia Super App anda daripada Apple App Store, Google Play Store, atau Huawei AppGallery.