Tebus kod promosi RM50 Pakej Rangsangan Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia anda melalui AirAsia

KUALA LUMPUR, 1 Ogos 2022 - AirAsia Malaysia, bersempena Pelan Pemulihan Pelancongan Malaysia 2022 (PRE 2.0), dengan kerjasama Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia (MOTAC) akan memberikan lebih 23,000 kod promosi Cuti-Cuti Malaysia untuk menggalakkan pelancongan domestik bernilai RM50 setiap satu. Ini merupakan inisiatif Kerajaan Malaysia.

Mulai sekarang hingga 7 Ogos 2022, rakyat Malaysia yang layak akan dapat menebus kod promosi mereka dengan mengikuti langkah mudah berikut:

  1. Kemas kini butiran MyKad anda dalam akaun ahli airasia di laman web AirAsia.

  2. Kod promosi akan dihantar kepada semua pemohon yang berjaya melalui alamat e-mel keahlian airasia mereka sebelum 8 Ogos 2022, berdasarkan siapa cepat dia dapat.

  3. Masukkan kod promosi dan tempah tiket penerbangan domestik anda melalui laman web AirAsia atau airasia Super App dari 8 Ogos hingga 21 Ogos 2022. Tempoh perjalanan bermula dari 8 Ogos 2022 sehingga 31 Disember 2022.

Klik di sini untuk terma dan syarat yang sepenuhnya.

Riad Asmat, Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia Malaysia, berkata, “Penyambungan semula industri pelancongan tempatan sedang berjalan lancar, walaupun sebelum sempadan antarabangsa dibuka semula dan kami sangat teruja untuk dapat menyokong inisiatif MOTAC dengan menyediakan penerbangan mampu milik yang dikenali ramai untuk rakyat Malaysia menerokai negara kita lagi. Kami memuji usaha kerajaan untuk memberi insentif kepada pelancongan tempatan dengan pakej rangsangan ini dan kami berharap dapat bekerjasama dengan pihak berkepentingan industri untuk membawa pelancongan tempatan kembali ke tahap pra-pandemik dalam masa terdekat.”

Ikuti perkembangan terkini dengan segala-galanya daripada airasia Super App dengan mengikuti @airasiasuperapp di Instagram/Facebook atau @airasia di WeChat/Weibo untuk mendapatkan kemas kini terkini. Untuk pengalaman yang lancar dan dipertingkatkan, muat turun airasia Super App anda daripada  Apple App Store, Google Play Store, atau Huawei App Gallery.

***TAMAT***