airasia Superapp terbang ke Tahun Naga dengan Jualan Eksklusif Tahun Baharu Cina

KUALA LUMPUR, 22 Januari 2024 - Gong Xi Fa Cai! Anda dijemput untuk meraikan Tahun Baharu Cina yang makmur dengan jualan besar pertama airasia Superapp pada tahun ini!

Sebagai aplikasi super pengembaraan sehenti terkemuka di rantau ini, airasia Superapp menawarkan tawaran menarik Tahun Naga ini kepada pengguna yang dihargainya untuk penerbangan, hotel, perjalanan kereta dan banyak lagi dari 22 Januari hingga 4 Februari 2024. Jangan lepaskan peluang terhad ini -jualan masa untuk menikmati tiga kali (3x) airasia poin pada setiap transaksi, dan berpeluang memenangi hadiah utama HUAWEI Mate50!

Tambang Rendah dengan Syarikat Penerbangan Antarabangsa

Tiada masa yang lebih baik untuk menempah penerbangan anda dengan syarikat penerbangan antarabangsa terkenal seperti Etihad, Nepal Airlines, AirArabia, Turkish Airlines, IndiGo, Jeju Air, Bangkok Airways dan lebih daripada 700 syarikat penerbangan semasa Jualan Tahun Baharu Cina kami! Nikmati POTONGAN sehingga RM688* pada mana-mana syarikat penerbangan antarabangsa untuk meneroka dunia dengan perbelanjaan minimum RM2000 dan gunakan kod promosi CNYMY688 atau dapatkan POTONGAN RM88* dengan perbelanjaan minimum RM500, dan jangan lupa gunakan kod promosi CNYMY di halaman pembayaran.

Untuk mencari penerbangan di mana-mana syarikat penerbangan melalui airasia Superapp, cuma klik pada ikon 'Penerbangan' dan cari destinasi yang anda inginkan - sama ada ke Kaohsiung, Taipei, Seoul, Beijing, Shanghai untuk semua tambang sehala yang tiada tandingan dari RM309 sahaja, bermula 22 hingga 28 Januari 2024 atau terbang dengan AirAsia ke Kuala Terengganu, Pekanbaru, Guangzhou, Nanning, Macao, Hong Kong dengan harga serendah RM68 sahaja semua dalam sehala dari 29 Januari hingga 4 Februari 2024.

Tawaran hebat untuk penginapan hotel anda yang seterusnya

Pengguna airasia Superapp boleh menikmati diskaun sehingga RM58 untuk semua tempahan hotel dari 22 Januari hingga 4 Februari 2024 dengan menggunakan kod promosi CNYHOTELS, dengan perbelanjaan minimum RM300. Untuk memilih hotel anda, cuma klik pada ikon "Hotel" dan pilih bandar dan tarikh pilihan anda. Jangan lepaskan tawaran nilai untuk wang ini untuk menempah percutian anda yang seterusnya dengan lebih daripada 900,000 hotel di seluruh dunia.

Kombo Jimat Terjamin dengan Penerbangan + Hotel

Merancang perjalanan untuk Tahun Baharu Cina ini? Atau mungkin anda hanya merancang untuk percutian yang akan datang? Simpan kerumitan dan tempah Penerbangan+Hotel anda bersama-sama untuk menikmati penjimatan yang lebih besar—perjalanan penuh kejayaan anda menanti! Terokai Pulau Pinang, Kuching, Kota Kinabalu, Bangkok dan lebih banyak destinasi daripada RM288 setiap seorang tetamu untuk penerbangan dan penginapan 3 Hari 2 Malam anda apabila anda menempah dari 22 Jan - 4 Feb 2024 dan melancong dari sekarang hingga 30 November 2024. Pergi ke aplikasi dan klik ikon “SNAP (Penerbangan+Hotel)” untuk menikmati penjimatan kombo yang dijamin ini.

Tempah airasia ride untuk pemindahan lapangan terbang:

Tempah perjalanan anda dengan airasia ride hari ini untuk pemindahan lapangan terbang yang mudah dan berpatutan dari hanya RM54*. Pengguna aplikasi boleh menikmati diskaun istimewa RM5 untuk semua perjalanan ke dan dari Terminal 1 KLIA & Terminal 2 KLIA dengan kod promosi FLYRIDE5. Pengguna boleh membuat berbilang penebusan sepanjang tempoh kempen dengan mengklik ikon ‘ride’ di airasia Superapp.

Nikmati jamuan Tahun Baharu Cina dengan tempahan makan di restoran berdiskaun

Sedang mencari jamuan Tahun Baharu Cina mewah bersama orang tersayang tanpa perlu mengeluarkan wang? Cubalah tempahan makan di restoran berdiskaun dari airasia Superapp dan nikmati promosi Tahun Baharu Cina istimewa dengan DISKAUN sehingga 50% di Restoran Teratas seperti Essence di Sheraton Imperial KL, Contango di The Majestic Hotel Kuala Lumpur, Serena Brasserie di InterContinental Kuala Lumpur dan banyak lagi dari hanya RM138 setiap tetamu*.

Kadar penebusan terbaik yang dijamin

Ahli boleh memperoleh tiga kali (3x) airasia poin dan menebus 50 airasia poin dengan harga RM1 untuk setiap transaksi penerbangan antarabangsa (penerbangan bukan AirAsia), hotel dan tawaran SNAP (Penerbangan+Hotel) sepanjang tempoh kempen. Gunakan airasia poin seperti wang tunai untuk menebus penerbangan PERCUMA, penginapan hotel, tunggangan dan tawaran gaya hidup dengan rakan kongsi eksklusif kami.

HUAT AH! Anda kini berpeluang memenangi hadiah utama HUAWEI Mate50 dan lebih banyak hadiah dengan mengikuti langkah di bawah:

  1. Buka airasia Superapp dan klik pada Spin n’ Win di laman utama.

  2. Masuk ke permainan Spin n’ Win.

  3. Pastikan bilangan putaran anda tersedia setiap hari! Anda juga boleh membaca terma dan syarat penuh hadiah sebelum memulakan permainan.

  4. Klik untuk memutar roda dan mulakan permainan.

  5. Semak hadiah yang anda menangi dengan mengklik pada tab ‘Prize History’. Dapatkan lebih banyak Golden Ticket selain pembelian Jualan Super Tahun Baharu Cina dan berpeluang memenangi hadiah utama!

Ikuti perkembangan terkini dengan segala-galanya daripada airasia Superapp dengan mengikuti @airasiasuperapp di Instagram, Threads & TikTok atau @airasia di X untuk mendapatkan kemas kini terkini mengenai tawaran airasia Superapp! 

Untuk pengalaman yang lancar dan dipertingkatkan, muat turun airasia Superapp (yang bakal dikenali sebagai airasia MOVE) di Apple App Store, Google Play Store atau Huawei AppGallery.

*Tertakluk kepada terma dan syarat