BigPay Lancar Ciri "Save To Travel Stash" untuk Memudahkan Simpanan Perjalanan

  • Simpan untuk percutian anda yang seterusnya dengan mudah dan automatik dengan pengumpulan baki lebihan.

  • Berpeluang memenangi percutian bernilai RM2,000* setiap bulan apabila anda menyimpan wang.

  • Nikmati rebat tunai 1% apabila anda membeli-belah di seluruh Asia sambil mengekalkan baki purata RM1,000.

KUALA LUMPUR, 2 Julai 2024 - Merancang perbelanjaan untuk perjalanan adalah sebahagian daripada keseronokan perjalanan itu sendiri. Kini, dengan ciri terbaharu BigPay 'Save to Travel Stash', pengguna boleh mengumpul baki lebihan dari setiap transaksi secara automatik untuk menyimpan wang bagi percutian seterusnya!

Untuk mengaktifkan ciri 'Save to Travel Stash', ikuti langkah mudah di aplikasi BigPay.

Selain itu, pengguna dan pemegang kad BigPay juga boleh membuat pemindahan berjadual automatik ke dalam Stash, memudahkan mereka mencapai sasaran perjalanan ke luar negara dengan lebih cepat. Klik di sini untuk terma dan syarat penuh.

Promosi Istimewa sehingga 30 September 2024

Untuk tempoh terhad sehingga 30 September 2024, pengguna BigPay yang menyimpan baki purata RM1,000 dalam tempoh 30 hari di dalam ‘Save to Travel Stash’ mereka akan menikmati rebat tunai 1% untuk sebarang perbelanjaan antarabangsa dengan kad BigPay di Asia.

Zubin Rada Krishnan, Ketua Pegawai Eksekutif BigPay, berkata, “Kami teruja untuk memperkenalkan produk Simpan-Sekarang-Berbelanja-Kemudian pertama kami dengan kerjasama ekosistem MOVE Digital. 'Save to Travel Stash' mencerminkan etos kami untuk memperkasakan pelanggan untuk berbelanja secara bertanggungjawab dan mampan. Dengan produk baharu ini, pelanggan BigPay boleh menyimpan sedikit wang dari setiap transaksi sehingga mencapai matlamat percutian mereka. Stash baharu ini membantu pelanggan kami mengubah transaksi harian menjadi pengalaman luar biasa."

BigPay juga berbangga untuk bekerjasama dengan OTA (agensi pelancongan dalam talian terbaik di rantau ini), AirAsia MOVE, untuk menjadikan penggunaan ciri ‘Save to Travel Stash’ lebih menarik. Sesiapa yang mengaktifkan ciri ini dan menambah wang ke dalam Stash atau berbelanja dengan BigPay di AirAsia MOVE semasa tempoh kempen (sekarang sehingga 30 September 2024) akan layak menyertai peraduan cabutan bertuah untuk memenangi perjalanan percuma ke mana-mana destinasi di Asia bernilai RM2,000 setiap bulan*.

Cara Pautkan Akaun BigPay dengan AirAsia MOVE:

  1. Buka AirAsia MOVE dan ketik widget BigPay di bahagian atas skrin.

  2. Ketik butang 'Pautkan Akaun' untuk memulakan pemautan.

  3. Baca nasihat perkongsian data dan ketik 'Benarkan'.

  4. Aplikasi BigPay akan dilancarkan, masukkan kata laluan untuk log masuk ke akaun anda.

  5. Baca dan setuju dengan gesaan pada skrin.

  6. Pemberitahuan pemautan yang berjaya akan dipaparkan.

-TAMAT-

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

About BigPay 

BigPay is an ASEAN fintech company with proud Malaysian roots founded in 2017. The company is committed to democratising financial literacy, accessibility, and wellbeing in the region by providing accessible, transparent, simple and secure digital financial services. From payments to international transfers, credit, micro-insurance, personal loans, and smart budgeting, the goal is to drive sustainable change for consumers and businesses across Southeast Asia.