AirAsia rai 17 tahun sebagai syarikat penerbangan rakyat

17_Anniversary_3Dec_The Star.jpg

SEPANG, 6 Disember 2018 - AirAsia mengukuhkan komitmennya sebagai syarikat penerbangan rakyat bagi tahun ke-17 dengan menawarkan promosi ulang tahun khas untuk menghubungkan rakyat di sekitar rantau ini dengan lebih dekat.

Untuk meraikan ulang tahun ini, AirAsia menawarkan tambang daripada hanya RM17* sehala dari Kuala Lumpur ke Alor Setar, Johor Bahru, Kota Bharu, Kuantan, Langkawi, Miri, Pulau Pinang, Kuala Terengganu dan banyak lagi.

Tambang istimewa ini tersedia di airasia.com dan aplikasi mudah alih AirAsia bermula sekarang hingga 9 Disember 2018 untuk tempoh perjalanan antara 6 Mei 2019 dan 4 Februari 2020.

Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia Malaysia, Riad Asmat berkata, “Sejak 17 tahun yang lalu, kami telah berjaya merapatkan jurang Asean dan Asia. Kami juga telah membuka peluang kepada ramai orang untuk terbang buat kali pertama, membawa keluarga lebih dekat bersama, dan mencipta peluang perniagaan baharu - semuanya melalui tambang rendah. Dengan usia yang menjankau dua dekad, kami akan terus berusaha untuk menawarkan tambang rendah kepada semua, terutamanya kepada para tetamu yang menjadi inspirasi kepada saya dan seramai 22,000 orang Allstar untuk terus memberikan perkhidmatan terbaik setiap hari. Terima kasih.”

AirAsia telah berkembang pesat sejak ia ditubuhkan pada tahun 2001, menjadi salah satu kumpulan syarikat penerbangan terbesar di dunia dengan menerbangkan lebih setengah bilion orang tetamu ke lebih 130 destinasi di seluruh Asia Pasifik, bersama syarikat penerbangan tambang rendah jarak jauhnya AirAsia X.

Untuk promosi dan aktiviti terkini AirAsia, sila ikuti AirAsia di Twitter (twitter.com/AirAsia), Facebook (facebook.com/AirAsia) dan Instagram (instagram.com/AirAsia).

*Promosi tambang termasuk semua yang tercatat adalah untuk perjalanan sehala sahaja termasuk cukai. Tambang yang dipaparkan hanya untuk Ahli BIG sahaja. Tertakluk kepada terma dan syarat.