JANNINE WEIGEL UMUMKAN SINGLE TERBARU ‘PASSCODE’

Jannine Weigel akan merilis single terbaru ‘Passcode’ pada tanggal 18 September 2020. Artis blasteran Jerman dan Thailand ini adalah pendatang baru yang siap menjadi bintang pop berikutnya, dan single ‘Passcode’ adalah rilis pertamanya di bawah naungan label rekaman baru yang inovatif, RedRecords. ‘Passcode’ adalah sebuah lagu bergenre dance-pop yang membangkitkan euforia.

Read More
JANNINE WEIGEL ANNOUNCES NEW SINGLE ‘PASSCODE’

Jannine Weigel will release her new single ‘Passcode’ on 18 September. The Thai-German artist is a fresh breed of pop star and ‘Passcode’ is the first release for innovative new record label RedRecords. Produced by the Grammy-nominated record producer Tommy Brown, renowned for his work with Ariana Grande, Chris Brown, Fifth Harmony and more, ‘Passcode’ is a euphoric dance-pop anthem.

Read More
BIG Loyalty umum penjenamaan semula dan rai 10 tahun dengan pemberian 100% BIG Poin Bonus

BIGLIFE, syarikat yang diiktiraf dalam pasaran platform pemasaran kesetiaan yang mengendalikan program kesetiaan BIG Loyalty yang memenangi anugerah, hari ini mengumumkan perubahan nama jenamanya daripada 'AirAsia BIG Loyalty' kepada 'BIG Loyalty' bagi mengukuhkan bahawa penerbangan bukan satu-satunya produk yang ditawarkan oleh syarikat tersebut.

Read More