Posts in Malaysia
与OURFOOD享用本地美食

新冠状病毒疫情造成许多国内商家受严重的影响,特别是餐饮业更是需要通过递送服务适应新常态。Teleport也因此利用其公司的物流基础设施及科技推出OURFOOD:一个为客户与餐饮业主提供无缝、简单、且实惠的餐饮递送服务解决方案。

Read More
Nikmati hidangan lokal dengan OURFOOD

Penularan wabak COVID-19 telah memberi kesan yang sangat mendalam kepada komuniti perniagaan tempatan, seperti komuniti makanan dan minuman (F&B) yang perlu menyesuaikan diri dengan norma baharu perkhidmatan penghantaran. Menyedari hal ini, Teleport telah menggerakkan infrastruktur logistik dan teknologinya untuk memperkenalkan OURFOOD: sebuah platform penyelesaian perniagaan yang menawarkan perkhidmatan yang mudah dan lancar dengan harga yang berpatutan untuk para pelanggan dan pemilik perniagaan.

Read More
Eat like a local with OURFOOD

The effects of COVID-19 on the local business community have been severe. The F&B community has had to quickly adapt to the new normal of delivery service. Realising this, Teleport has mobilised its logistics infrastructure and technology to introduce OURFOOD: a seamless, fuss-free and affordable solution for customers and restaurateurs.

Read More
OURFARM hubung pengeluar hasil pertanian terus kepada perniagaan

OURFARM, platform e-dagang perniagaan-ke-perniagaan (B2B) baharu, bakal merevolusikan rantaian perniagaan berasaskan pertanian, dengan menghubungkan para petani terus kepada perniagaan berkaitan. Usaha ini dijangka dapat meningkatkan pendapatan mereka dengan menghapuskan kos orang tengah dan menyediakan sokongan logistik untuk memenuhi pesanan mereka secara langsung kepada perniagaan.

Read More