Posts in English
airasia Super App kini tawar penerbangan daripada lebih 700 syarikat penerbangan ke lebih 3,000 destinasi

Sempena pembukaan sempadan negara secara beransur-ansur ke seluruh rantau ini dan ke peringkat global, para tetamu kini dapat menikmati tawaran baharu oleh airasia Super App untuk penerbangan dan penginapan dengan kerjasama dengan lebih 700 syarikat penerbangan antarabangsa yang terbang ke lebih 3,000 destinasi dan ribuan penginapan di seluruh dunia.

Read More
airasia Super App now selling flights from MORE than 700 airlines to MORE than 3,000 destinations

As national borders gradually reopen across the region and globally, air travellers now have more reason to cheer as airasia Super App continues to expand its flight and hotel offerings by partnering with more than 700 international airline brands flying to over 3,000 destinations and promoting thousands of hotels worldwide.

Read More
AirAsia brings back P1SO fare as more destinations provide enhanced mobility for fully vaccinated travelers

AirAsia Philippines is kicking off today another round of its P1SO fare discount with Caticlan (Boracay), Kalibo and Bohol joining other top destinations such as Cebu, Bacolod, Cagayan de Oro, Iloilo and Tacloban, which have previously scrapped the RT-PCR test for fully vaccinated guests.

Read More
airasia Super App rai ulang tahun pertama dengan tawaran luar biasa dengan sambutan SUPER APP DAY

Selepas setahun dilancarkan, airasia Super App kini telah berkembang menjadi sebuah platform perjalanan dan gaya hidup digital untuk semua di Asean. Tersedia dengan perkhidmatan penghantaran makanan, barangan runcit, e-panggilan hingga platform perjalanan dalam talian sehenti, airasia Super App menawarkan segalanya untuk semua.

Read More