AirAsia to comply with the provisions of the MECQ with Strict Granular Lockdown

In light of the transition to Modified Enhanced Community Quarantine (MECQ) with Strict Granular Lockdown of the NCR Plus (Metro Manila, Bulacan, Cavite, Laguna, and Rizal) on 21 August, AirAsia reminds its guests that only essential travel will be allowed until 31 August 2021, as mandated by the Inter-Agency Task Force (IATF) Resolution 106-A.

Read More
Teleport oleh airasia bakal ambil alih platform perkhidmatan penghantaran Delivereat pada harga AS$9.8 juta

Teleport, cabang logistik airasia digital telah menandatangani perjanjian untuk memperoleh platform perkhidmatan penghantaran makanan dalam talian di Malaysia iaitu DeliverEat pada harga AS$9.8 juta. Pengambil alihan ini meletakkan nilai semasa Teleport pada AS$300 juta dan ia turut menerima pelabur-pelabur utama, termasuk firma modal teroka Gobi Partners.

Read More
AirAsia extends food aid support through collaboration between airasia grocer and kitajaga.co

AirAsia Group today launched a new food aid initiative as part of an ongoing support strategy to help those most affected financially by the prolonged effects of the pandemic.

As an organisation that always puts people first, the Group is utilising the current end to end infrastructure it has developed in recent times, to provide aid affordably, seamlessly and efficiently, during this time of need.

Read More
AirAsia hulurkan bantuan makanan melalui kerjasama airasia grocer dan kitajaga.co

Kumpulan AirAsia hari ini melancarkan inisiatif bantuan makanan sebagai sebahagian daripada strategi berterusannya untuk membantu mereka yang terkesan dari segi kewangan berikutan pandemik yang berpanjangan ini.

Sebagai sebuah organisasi yang yang peka terhadap masyarakat, airasia memanfaatkan seluruh infrastruktur yang telah dikembangkan selama ini untuk menyalurkan bantuan yang diperlukan, lancar dan pantas pada masa yang mencabar ini.

Read More