IKHLAS perkembang perkhidmatan Sedekah ke seluruh negara: Kini dana boleh dikumpul dengan lebih mudah untuk membantu mereka yang memerlukan

IKHLAS, cabang perniagaan mesra-muslim airasia Digital hari ini melancarkan kempen ‘Baik Pulih’ melalui platform perkhidmatan Sedekah untuk membantu membina semula dan mendigitalkan komuniti yang terjejas. Platform ini juga selamat dan terjamin untuk pelbagai organisasi mengumpul derma bagi membantu mereka yang memerlukan dan pada masa yang sama, menghubungkan orang ramai yang ingin menghulurkan bantuan.

Read More
IKHLAS Sadaqah widens service to offer nationwide support: Fundraising made easy for every deserving cause

IKHLAS, airasia digital’s Muslim-friendly line of business today announced the launch of its “Baik Pulih” campaign via the Sadaqah service platform which aims to help rebuild and digitalise affected communities, providing a safe and secure platform for various organisations to run their donation drive for deserving causes and directly connect with those who wish to help.

Read More
AirAsia confident of interstate and international travel revival in the near future

Following the government’s announcement of the resumption of interstate travel and the reopening of tourism activities once the vaccination rate for adults reaches 90% in Malaysia, AirAsia is all geared up to fully restore its domestic and international services. This is further spurred by the success of the Langkawi travel bubble that commenced on 16 September.

Read More
airasia yakin sektor pelancongan domestik dan antarabangsa akan kembali pulih

Berikutan pengumuman kerajaan mengenai pembukaan semula perjalanan domestik dan aktiviti-aktiviti pelancongan setelah kadar vaksinasi dewasa mencapai 90% di Malaysia, AirAsia telah bersiap sedia untuk kembali memulakan perkhidmatan penerbangan domestik dan antarabangsa. Langkah ini berikutan kejayaan gelembung perjalanan Langkawi yang telah bermula pada 16 September.

Read More
Malaysia, EnglishQastury Jawawi
AirAsia Philippines makes travel seamless with the Health Travel Icon on the airasia Super App

In its continuing commitment to make air travel better and even safer in the new normal, AirAsia Philippines’ guests will soon experience seamless verification of vaccine information through airasia Super App in collaboration with the Department of Information and Communications Technology (DICT).

Read More
Digitalisation of airasia portfolio companies provide robust platform for growth in the future

As airasia’s rapid transformation into a digital travel and lifestyle group continues to gain strong momentum, the group’s engineering arm Asia Digital Engineering (ADE), ground handling division Ground Team Red (GTR) and logistics venture Teleport, are set to soar to new heights, leveraging the new technology revolution through digitisation and data.

Read More
Global, Malaysia, News, EnglishM ASepang
AirAsia jalin sinergi dan kolaborasi dengan Kemenparekraf untuk tingkatkan pariwisata Indonesia

Maskapai AirAsia Indonesia dan Kementerian Pariwisata dan Ekonomi Kreatif hari ini melakukan penandatanganan nota kesepahaman untuk menjalin sinergi dan kolaborasi dalam rangka mengantisipasi pemulihan pariwisata nasional. Nota kesepahaman ini mencakup sejumlah poin kolaborasi, di antaranya peningkatan brand equity, pelaksanaan aktivitas promosi, serta pertukaran data dan informasi untuk mendukung penyusunan dan pelaksanaan strategi pengembangan pemasaran pariwisata dan ekonomi kreatif Indonesia.

Read More