Posts in Malaysia
airasia ride perluas perkhidmatan serentak ke Johor Bahru, Ipoh, Seremban dan Melaka

Selepas pelancaran terbaru perkhidmatannya di Pulau Pinang baru-baru ini, airasia ride hari ini mengumumkan pengembangannya ke empat buah bandar utama di Malaysia iaitu Johor Bahru, Ipoh, Seremban dan Melaka, untuk menyediakan lebih kemudahan dan penjimatan dengan kadar yang kompetitif untuk penumpang dan peluang pendapatan lebih baik untuk pemandu.

Read More
Malaysia, News, EnglishM AJohor Bahru
AirAsia Academy bekerjasama dengan Persatuan Bulan Sabit Merah Malaysia untuk menjadikan kerja sukarelawan lebih cekap

KUALA LUMPUR, 5 Disember 2021 - airasia academy (dahulunya dikenali sebagai Redbeat Academy) telah bekerjasama dengan Persatuan Bulan Sabit Merah Malaysia (PBSMM) untuk melancarkan laman web permohonan sukarelawan. Dikenali sebagai MySukarela, platform yang ditubuhkan oleh PBSM ini direka untuk mengintegrasikan dan menyelaraskan semua usaha sukarelawan di Malaysia menjadikan proses kerja sukarelawan lebih mudah dan cekap.

Read More
Malaysia, EnglishGuest User
AirAsia Academy collaborates with Malaysia Red Crescent to make volunteer work more efficient

AirAsia Academy (formerly known as Redbeat Academy) has formed a partnership with Malaysian Red Crescent Society (MRCS) for the launch of a volunteering crowdsourcing web based application. Titled MySukarela, the platform by MRCS is designed to integrate and coordinate all volunteering efforts in Malaysia to help the process of volunteer work to be easier and more efficient.

Read More